Dagje Prinsenhof πŸ«…

Nederland, Leidschendam

Vanmorgen zijn we alle drie weer vroeg πŸ•€ op pad gegaan.

Rich gaf Ference een lift πŸš— naar de Pasar 🎏 en reed daarna door naar zijn neef Gilbert. Ze hadden elkaar jaren niet gezien en hadden afgesproken bij zijn werkplaats. Lekker oude πŸ„πŸ„πŸ„ uit de sloot halen.

Rich had daarna weer een paar uurtjes samen met zijn moeder doorgebracht.

Ik heb vanmorgen met papa (opa) genoten van, een kopje koffie β˜• met gebakje 🍰 in de tuin. Daarna had papa therapie en heb ik mama opgehaald. Ook met haar een gebakje 🧁 gegeten en naar de vogeltjes 🦜in de volière gekeken.
Wat een heerlijk momentjes πŸ’ž

Later in de middag kwam Rich mij ophalen en hebben we samen nog even door de Westfield Shopping πŸ›οΈ Mall gelopen en een hapje gegeten.

Ference hebben we gelijk opgehaald toen hij klaar was op de Pasar.

Vince had vandaag een lunch afspraak gemaakt met zijn compositie leraar. Heel goed initiatief Vince. Het is goed elkaar te leren kennen op een andere setting. De leraar is zo'n beetje als zijn leraar op Cyprus.

Het was weer een mooie dag met speciale momentjes πŸ’ž
Morgen nog genieten van onze laatste dag.

It's lovely to see you with your parents β™₯️