De sleutel van ons huisje

Verenigd Koninkrijk, Greenock

Vanochtend eerst even op ons gemak ontbeten. Daarna zijn we naar de Shopping Mall gegaan en eindelijk heb ik een aantal telecom bedrijven gevonden. Want ja naast water en brood hoort tegenwoordig ook internet. Iets wat met mijn 2 jonge honden broodnodig is. Daarna naar de makelaar waar we na het betalen van de huur de sleutel meekregen. We waren zo nieuwsgierig dat we gelijk opweg gegaan zijn naar ons nieuwe huis. Ference heeft me weer de weg gewezen. Rich en ik hebben thuis al door de straatjes 'gelopen' met de street- viewer. Dus ik herkende de straatjes. Heel grappig dit te beleven. De koffers hadden we alvast meegenomen. Aan het eind van de dag hebben we weer even gezellig gegeten. Morgen gaan we een beetje schoonmaken en ons installeren. Langzaam aan gaat alles goed komen.

Ha grappig huis, niet verkeerd toch! Ze hebben daar echt lekkere koekjes en broodjes. Morgen gaan jullie al in het huis, spannend! Bij de Primark kun je ook veel spullen voor het huis / wonen kopen. Nou tot follow, zou ik zeggen.xx

Eus 2015-08-28 23:32:20

Leuk zeg Jacq, om alles te lezen op je Blog. Wel een stuk kouder zo te zien....