Dagjerustigaandoen

Verenigde Staten, Orlando

Natuurlijk hebben we last van de jetlag. Vanmorgen waren we al vroeg wakker daardoor.
We hebben lekker rustig aan gedaan. Op ons gemakje ontbeten en toen wat boodschappen gaan doen. We hebben onze ogen uitgekeken. Wat een mooi en uitgebreid assortiment hebben ze hier. Het was heerlijk om wat lekkers uit te zoeken voor lunch en diner. Vince en Ference konden zich vergapen aan de grootte van sommige dingen, zoals de zelfbediening van cola waarbij de beker small medium en large ook echt large is...een soort vaas dus.
Thuis gekomen hebben we lekker een salade en echt heerlijke gebakken kippetjes gegeten.
We hebben daarna een verfrissende duik genomen. De warmte is toch anders als in Cyprus. Bij al de huizen hier is het zwembad en terras overdekt met een serre van gaas. Dit zal waarschijnlijk niet voor niks zijn.

Ziet er goed uit! Net Cyprus. Ja, gaaf hè.Wat wij groot vinden in Europa is voor Amerikaanse begrippen erg klein.

Fleur 2015-07-10 23:41:05

Echt lekker chillen! leuk he om in een land als Amerika je te vergapen aan de verpakkingen, huge.

Eus 2015-07-11 22:45:41

So many energy drinks in one place... I need to go there!