Tong Tong Fair ๐ŸŽ met Fer

Nederland, Leidschendam

Voordat Rich naar zijn moeder ging had hij een vergadering ๐Ÿ’ป Business gaat gewoon door, zelfs als hij op vakantie is. Daarna heeft hij wat uurtjes samen doorgebracht met zijn moeder. In de tuin van het tehuis, hebben ze samen een tosti ๐Ÿฅช gegeten.

De loodgieter zou vandaag langskomen voor de stortbak in het toilet, deze was aan vervangen toe ๐Ÿ˜œ In de tussentijd even de tijd gehad om in het huis ๐Ÿ  te rommelen. In de middag kon ik gelukkig nog een bezoekje brengen aan mijn ouders. ๐Ÿ’ž

We hadden avond tickets voor de Pasar. Dus Rich en ik ๐Ÿ‘ฉ‍โค๏ธ‍๐Ÿ‘จ hebben nog heerlijk kunnen eten, wat kennissen ontmoet en gewoon lekker wezen struinen over de markt met de leuke kraampjes die er waren.
Rond 8 uur was Ference vrij en hebben we met z'n drietjes wat rond gesnuffeld.

Vince heeft de dag besteedt aan het schrijven van zijn composities,๐ŸŽผen is ook nog naar de gym ๐Ÿ‹๏ธ gegaan. Hij telt nu de dagen af dat hij ècht kan beginnen. De introductie week was leuk, maar het liefst begint hij gewoon met de lessen.