Aankomst Rich en Buddy

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vanmorgen is Rich om 01:25 geland op Glasgow international airport. We waren blij elkaar eindelijk weer in de armen te kunnen sluiten. Helaas geen foto's. Was het door alle spanning vergeten. Buddy moesten we op een ander gedeelte van de luchthaven ophalen. Eerst dachten we het te lopen. Maar was uiteindelijk te ver om met het karretje vol met koffers en gitaar te lopen. Dus toen maar de auto gehaald. Daarna waren we bijna een uur op zoek naar het huisdieren ophaalpunt. Het was donker en niet echt duidelijk aangegeven. Toen we thuis kwamen waren de jongens inmiddels wakker geworden. We waren blij weer lekker bij elkaar te zijn. Vol trots lieten de jongens hun kamer en ons huisje zien. Rich voelde zich er gelijk thuis.
De jongens gingen in de ochtend ontbijten, natuurlijk in het bijzijn van Buddy. Ze hadden hem inmiddels een jasje aangedaan en we hebben een kort wandelingetje gemaakt voordat ze naar school moesten. Rich en ik hebben ook met Buddy gewandeld en de buurt verkent. Toen de jongens, Rich en Buddy terug kwamen van de voetbal hebben we gezellig gegeten aan tafel en heeft Vince zijn cadeautje gekregen van ons. Een telefoontje voor zijn verjaardag gehad. Wel handig omdat hij nu wat ouder wordt en er ook zelf op uit kan gaan.
We zijn klaar om samen een nieuw avontuur aan te gaan.

Lekker slapen en uitrusten nu. Zelfs onder het eten ....

Richard 2015-09-22 08:02:07

Fijn dat alles goed is gegaan! Groetjes van ons