Opweg naar het vliegveld

Duitsland, Frankfurt

Vanmorgen hebben we eerst heerlijk uitgeslapen en zijn weer naar McDonald's gegaan voor een ontbijt. Daarna ingepakt en voor de laatste keer uit gecheckt.
Daarna zijn we opweg gegaan naar het vliegveld. Wat een geluk dat Rich de GPS heeft gehuurd. Dit was het dubbel en dwars waard. Het is hier best moeilijk om te rijden in Miami. Ze hebben hier tolwegen en 6 baans wegen. Een spaghetti van wegen. Dus je moet goed opletten. Bij het invoegen hebben we nog een paar plastick paaltjes geraakt omdat de andere weggebruiker ons geen voorrang verleende. Bij de car rental aankomst was er gelukkig niks van te zien. Op het vliegveld hebben we lekker gegeten en wat winkeltjes bekeken. We hebben 25 min vertraging maar er werd ons verteld dat we op dezelfde tijd aankomen 7:50 uur. De volgende vlucht vanuit Frankfurt gaat 9:20 dus als het goed is hebben we genoeg tijd om over te stappen. Inmiddels aangekomen op Frankfurt luchthaven. We hebben een goede vlucht gehad. We vlogen met de A380-800 van Lufthansa. Splinternieuw, met 488 passagiers het grootste vliegtuig ter wereld. We zagen op het vliegveld van Miami de 25 koppige bemanning aankomen.
Aanboord had ieder een eigen scherm waarop je zelf kan bepalen welke films je wil afspelen maar ook muziek luisteren en documentaires. Er was zelfs een camera waarmee op het vliegtuig waarmee je een mooi beeld krijgt van de vlucht. Al met al hadden we alleen maar films gekeken en dus geen oog dicht gedaan. Nu de volgende vlucht. ....