Disney Park - Magic Kingdom

Verenigde Staten, Orlando

Vanmorgen eerst lekker ontbeten en toen zijn we opweg gegaan naar het Disney park. Het is slechts 25 min rijden van ons huis. Aangekomen op het terrein is alles zo goed georganiseerd dat je haast niet merkt hoe druk het is. We stapten uit de auto konden zo in een treintje stappen dat klaar stond en vandaar kon je kiezen of je met een monorail of ferry naar het park wil. Wij zijn heen met de ferrie gegaan.
Aangekomen wacht een prachtige hoofdstraat met winkeltjes en restaurants die allemaal uitkomen op het prachtige Disney kasteel.
Rich had het heel goed voorbereid. We hadden 3 fast passes. Dat betekent dat we snel toegang hadden tot 3 attracties. Dat was wel nodig want sommige attracties hadden heel lange wachttijden. We hebben toch 22 attracties gedaan van de 50. Vooral de 8- banen waren een genot voor de jongens, maar we hebben ook shows en theater stukken bezocht. Zoals een attractie waarbij de huishoudelijke ontwikkeling over 100 jaar wordt weergegeven, en een theater waarbij alle presidenten werden besproken. De vuurwerk show om 22.00 was een mooie afsluiting. Het was een vermoeiende maar onvergetelijke dag.