Van hier naar Tokyo!

Japan, Tokio

De doorreis was wel erg vermoeiend.
Deze was 10 uur vanaf Dubai naar Tokyo.
Eten aanboord was goed en we hebben wat geprobeerd te slapen wat films gekeken. We waren allemaal een beetje gaar toen we aankwamen.
Gelukkig stond de chauffeur ons al op te wachten op de luchthaven. Deze bracht ons in anderhalf uur door Tokyo naar ons hotel.
In het hotel lag weer een informatie pakket klaar met een aantal gereserveerde seats voor als we weer naar huis gaan. Maar zover is het nog niet. Nu gaat ons avontuur pas beginnen.
We zijn precies 20 jaar geleden naar Japan geweest. Toen zeiden we, hoe leuk zal het zijn om dat te doen als we zelf kinderen hebben en dit te delen.
🎏 🎏 🎏 🎏 🎏 🎏
We hadden besloten toch even een klein hapje te eten in een lokaal restaurantje.
Het was echt Japans en heerlijk.
Beef met een bakje van de kleef rijst een bakje miso soep en een salade met heerlijke dressing.
Nu maar even gaan slapen want we hebben een nachtje over geslagen.

Leuke verhalen Jacq en al genoeg belevenissen voordat jullie rondreis in Japan is begonnen :-) Heel veel plezier en geniet van jullie vakantie!!! X