Familie bezoekjes

Nederland, Capelle aan den IJssel

Happy Valley is het huisdieren pension in Cyprus. We hebben daar voor Buddy 🐢 een verblijf gereserveerd, met airco en hij kan zelf ook naar buiten om in het zonnetje 🌞 te liggen. Ze hebben er een menuboek waar je kan aangeven wat hij wil eten 😜
Terwijl Ference en Rich, Buddy hebben weggebracht hebben Vince en ik nu eindelijk Espen kunnen ontmoeten. Zo'n lief rustig mooi meiske. Sage is heel grappig vol energie een heerlijk mannetje 😍. Altijd leuk om Manis en Jess te zien.

In het autootje πŸš— van papa zijn we weer verder gereden naar oma. We hebben er de finale van het World Championship πŸ† vrouwen gekeken onder het genot van patat en een kroket.

Ons laatste bezoekje vandaag was een bezoek aan papa en mama.
Tante Hedy en oom Gerard waren er ook om gezellig een drankje te drinken.
Vince heeft nog piano gespeeld voor opa voordat we weggingen. Opa heeft er duidelijk van genoten ❣️

Bij de Mall hebben we nog even iets te eten gehaald.

Het was weer een heel drukke maar leuke dag. 😘

Morgen zijn we weer samen!