Aankomst Key West

Verenigde Staten, Key West

Na een autorit van bijna 4 1/2 uur zijn we aangekomen in Key West. Het was heel apart te rijden eerst door de Everglades en daarna over de snelweg tussen alle eilandjes. Onderweg zijn we gestopt bij een Indianen reservaat. In het gebied leven nu nog maar 500 Indianen op de 'traditionele' manier. We hebben er een museum bezocht en de inwoners lieten zien hoe ze er wonen en toonden ook hun hand gemaakte mandjes, patchwork en sieraden.
We kwamen in de middag aan bij het hotel, Double Tree house Hilton. We hebben 2, 2 persoons kamers die met elkaar verbonden zijn door een deur. We hadden de spullen neergezet en zijn het stadje in gegaan. Het is er heel gezellig. Leuk uitgaans leven. Veel winkeltjes en restaurants en een leuke pier met allemaal kunstenaars en bandjes. We hebben gegeten bij een Thais restaurant. Morgen lekker relaxen aan het strand.

Na weer zo'n dag gereisd te hebben is het nu weer heerlijk om te relaxen in jullie mooie hotel en het strand. Wat een mooie foto's hebben jullie gestuurd. Ik geniet er ook zelf van. Liefs en kus.

Oma Bos 2015-07-18 10:33:18

Aparte autorit zeg zo tussen die eilandjes.Onvergetelijk he zulke indrukken. Nou lekker chillen met die billen..... In het zand.