Internationaal Maritiem Museum

Duitsland, Hamburg

We gingen vanmorgen opweg, toen Ference een bericht ontving van de moeder van zijn jeugd vriend Jackson.
Jackson was een goede vriend van Ference toen we nog in Nederland woonden.
Bij Jackson was een jaar geleden een hersentumor geconcentreerd. Ference had Jackson nog getext om af te spreken deze vakantie.
Zijn moeder texte Ference dat hij zondag is overleden. Vreselijk nieuws, zo'n jong iemand in de bloei van z'n leven.
Zo oneerlijk. 😪

Ben vandaag met de jongens naar het Maritiem Museum geweest.
Het was een heel mooi groot museum.
Er was zoveel te zien. Helaas konden we dit niet samen met Rich doen.

In de avond hebben we Ton en JD ontmoet en Folkert een oud collega van Rich. Ton en JD hebben we voor het laatst gezien in Cyprus. We zijn naar een Portugees restaurant gegaan. Hebben er heerlijk gegeten en heel leuk gepraat.
Rich vroeg aan JD of hij zijn ervaringen met het starten van een bedrijf met de jongens wilde delen.
JD komt uit India en hangt het Sikh geloof aan. Hij heeft toen hij zijn bedrijf startte een moeilijke tijd gehad. Had natuurlijk nog geen naamsbekendheid en werd als Indiër met tulband niet serieus genomen. Nu is zijn bedrijf uitgegroeid over 3 filialen in India, Singapore en Rotterdam en heeft hij 150 mensen in dienst.

De dag begon heel droevig en eindigde in een wijze levens les.🙏

Wat erg voor ference ,en de ouders.het eten ziet er lekker ui.wat een leuke foto van jullie,groetjes to spoedig.