Bezoekje aan Ad en Eus

Nederland, Leidschendam

Buddy doet zijn laatste ochtend ritueel vandaag nog. Morgen gaan Ference en Rich hem naar het Hotel brengen. Elke dag rond 9 uur krapt hij aan de balkondeur, zodat wij de deur voor hem open maken, om lekker in het zonnetje 🌞 te liggen, het is dan al echt meer dan 30° πŸ˜… Na +/- 10 min krapt hij weer aan de deur, hij voelt dan aan als een echte hotdog 😜

Vanmorgen zijn we naar de camping gereden van Ad en Eus, ze hebben daar een heel mooi plekje, midden in het bos, met een heerlijke tuin🌳🌷 en een luxe caravan.
Onder het genot van een lunch πŸ˜‹ hebben we gezellig even samen kunnen zijn.
Wat een leuke camping.

In de middag zijn we naar nana en opa gereden, waar oom Rinus lekker met zijn broer, een kopje koffie zat te drinken.

Rich en Ference zijn in Cyprus bij Barley 's wezen eten en drinken.
Lucas, een oud collega van Rich, kwam samen met zijn stiefzoon Anthonis.
Rich heeft de stage verzorgd van Anthonis. Ook voor Anthonis begint zijn vakantie nu echt. Als dank hebben ze dit afgesloten met een lekker hapje en drankje .

Thuis gekomen nog wat huishoudelijke klusjes gedaan.
Nu even lekker met kopje thee 🍡 aan het blog schrijven.