Dagje relaxen

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Voor het eerst geslapen in onze bedjes. Die we helemaal hebben aangekleed met beddengoed van de Primark. Iedereen heeft goed geslapen. Ik moest naar het toilet midden in de nacht. We hebben maar 1 toilet en deze is dus beneden. Good part is, dat ik niet al die toiletten en badkamers hoef schoon te maken. Scheelt een hoop. Vanmorgen zijn we naar het park gegaan waar de jongens lekker hebben gevoetbald. Ze wilden heel graag hun nieuwe voetbal schoenen testen. Het weer is een beetje het zelfde elke dag. Een beetje regen een beetje zon een beetje wind. Van alles wat. Daarna hebben zijn we gereden naar de bioscoop. We hebben even gekeken wat er allemaal draait. Daarna zijn we naar het zwembad gelopen. Heel groot glazen gebouw aan de waterkant.
We hebben thuis gegeten en een filmpje gegeten.
Rich is ook bezig maar dan in Cyprus. Natuurlijk met zijn werk maar in het weekend met de verhuizing. Zie de laatste drie foto's. De eettafel hebben we verkocht aan Lucas een collega van Rich. De laatste foto is met Buddy. Rich is hem aan het trainen om in de banch te gaan. Straks gaat Buddy met het baasje vliegen.
Ference en ik hebben in de avond nog een heerlijke wandeling gemaakt.