We are out on a mission 😁

Verenigde Staten, New York

We zijn vandaag naar het American museum of natural history gegaan met de 🚋Subway. Deze werkt heel eenvoudig, je kan gewoon betalen door je telefoon met Google/Apple pay of je debet card 💳tegen het poortje te houden.
Het museum heeft tentoonstellingen die je extra kan bezoeken maar dat is niet nodig het is zo groot, je kan er een dag mee vullen. Het heeft verzamelingen van oa. planten 🌿, dieren, insecten 🪲, fossielen, mineralen, meteorieten, neanderthalers, dinosauriërs en nog veel meer.

Later in de middag zijn we opweg gegaan naar de school van Vince.
Wat een verschil met Times Square.
De school is gesitueerd in een mooie buurt met grote rustige lanen met veel parken en Cathedralen en dichtbij de Hudson. Altijd mooi om in de omgeving van water te wonen en te leren 😜 We gaan de school officieel maandag de 28ste augustus bezoeken maar hebben nu een kleine impressie opgedaan. We mochten een beetje rondkijken.

Een stukje verder aan de Hudson ligt een boot 🛳️, The Baylander waar we een hapje hebben gegeten. Je hebt er een mooi uitzicht over de Hudson en het eten was erg lekker.

Het was weer een leuke dag samen 💕.
Morgen onze laatste dag voordat Vince aan zijn introductie week begint.