Ucluelet

Canada, Ucluelet

Vanmorgen zijn we op ons gemak vertrokken uit Campbell River naar Ucluelet. Het was 4 uur rijden door het binnenland van Vancouver Island. Een heel mooi stuk rijden door de bergen, langs rivieren en meren. We konden nog niet inchecken dus zijn eerst naar het stadje gegaan om te lunchen.
We verblijven in een huisje met complete keuken. Dus na de lunch zijn we even naar een supermarkt gegaan om wat boodschappen te halen.
We verblijven hier 4 nachten. Het Water Edge Resort is echt een prachtig resort. Het huisje is compleet ingericht met magnetron oven dvd player en zelfs een openhaard. O ja er is ook een jacuzzi buiten op de veranda, waar de jongens gelijk gebruik van hebben gemaakt.
Morgen gaan we een wandeling maken in de Pacific Rim zoals het gebied hier genoemd wordt.

Jeetje Jacq wat super leuk om jullie mooie reis zo te volgen! Leuk om alles te lezen. En wat heb ik toch een leuke grote neefen, zijn geen neefjes meer hahaha!!! Nog heel veel plezier tijdens jullie grote avontuur. Xxxx Taan (natuurlijk ook van wouter, Timo en Floortje