Eindelijk... een bank rekening

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vandaag hebben we eindelijk een bank rekening kunnen openen. Nu kunnen we dan vast internet afsluiten. Dus met de overeenkomst op zak gingen we met goede moed naar de internet provider. Helaas hadden we nog geen pinpas waardoor we dus nog steeds geen contract kunnen afsluiten. Nog een paar dagen wachten dan maar weer.
Tijdens het wandelen naar de bank kwamen we langs een monument. Door 7 rondjes om de steen te lopen en een bepaald lied te zingen dachten de zeelieden dat ze veilig de zee over konden gaan.
We hebben weer heerlijk geluncht in een leuk zaakje. Was heel gezellig met decoratief kopje koffie en croque monsieur voor Rich en blue berry Rooibos thee en raspberry-coconut scone voor mij.
Vince is zelf naar de voetbal training gelopen. Toen hij om 19.40 thuis was hebben we gegeten. Vandaag weer lekker rijst gegeten. Was lekker vooral Buddy had een oogje op het pannetje met Babi Ketjap.

Ziet er gezellig uit. Heerlijk al die lekkere taartjes en scones. Nu nog de pas om te shoppen. Have a nice day!