Op pad naar Miami

Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen vertrokken naar Miami via de US 1. (U.S. Route 1 (US 1) is de historisch belangrijke noord-zuid U.S. Highway die de oostkust van de Verenigde Staten bedient. De weg heeft een lengte van 3.825 km en loopt van KeyWest in Florida naar FortKent in Maine
bij de Canadese grens. De autosnelweg Interstate 95 heeft de lange afstandsfunctie van US 1 overgenomen. In Florida begint de weg formeel bij het Monroe County courthouse op de kruising van de Whitehead Street en de Fleming Street in Key West)
Rond 15:00 waren we in het hotel. Wat een mooi hotel weer. Een hotel waar je auto wordt geparkeerd en een kamer op de 19de etage met uitzicht over de kustlijn.
We hebben het hotel verkent en ons laten overhalen voor een excursie met een bus door de verschillende buurten en met een boot langs huizen van celebrities morgen ochtend om 9 uur. De stad met 9 miljoen legale inwoners zo groot en parkeren is erg duur. Straks gaan we een stukje lopen voor een hapje eten. We zijn voor het favoriete eten van Vince gegaan. Mexicaans heerlijk. Hij vindt het heerlijk om met je handen te eten. Rich had een salade ik taco's en de jongens borrito. Nu zijn we weer terug in ons hotel. De jongens kijken voetbal de kwart finales, Gold cup 2015. We gaan niet te laat naar bed. Morgen weer een leuke dag.

Jacq ik vind, dat je jullie reisverslag goed kan schrijven, duidelijk en gezellig om te lezen en ook met de mooie foto's erbij. Ik wens jullie nog fijne dagen in Miami. Liefs en x x x

Oma Bos 2015-07-20 09:04:17

The highway route 1 lijkt me echt een belevenis. Wat een mooie weg.dat is leuk autorijden. Nou genietse nog in Miami. Jullie zitten dichtbij Cuba !