Alweer zo lang geleden

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Ik heb me vandaag bezig gehouden met de administratie. Het werkt in elk land toch weer net even anders allemaal. Ook heb ik gekeken wat de mogelijkheden zijn voor de tv. Maar dat is me net iets te veel mogelijkheden en technisch allemaal. Dat laat ik graag aan Rich over.
Rich is nu heel erg druk met het regelen van alle laatste afwikkelingen. Zoals vandaag moest hij naar de Port Authorities met MK Movers voor de onze Scoda die we gaan meenemen in de container. Hij heeft voor zichzelf een ToDo lijstje gemaakt zodat hij niks kan vergeten.
Ik heb vandaag eigenlijk geen foto's gemaakt.
Wilde bijna geen verslag schrijven maar ik weet dat de ouders er altijd erg naar uitkijken dus vandaar dit korte verslagje vandaag.

Tja, raar. Jullie zijn morgen alweer drie weken weg hier. De laatste dagen van Richard op Cyprus zijn aangebroken. Erg jammer, maar gelukkig hebben jullie het naar de zin. Als ik de berichten goed interpreteer hebben de jongens een fantastische tijd met veel nieuwe vrienden. Ook jij lijkt je prima te vermaken! Heel veel plezier en geluk. Hopelijk tot gauw :)