Een leeg huis

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Rich heeft vanmorgen nog afscheid genomen van de kapper Mario. In de 5 jaren dat we op Cyprus hebben gewoond zijn Rich en de jongens altijd door Mario geknipt. Onlangs kwamen we er achter dat Mario zijn zaak net begon toen wij in Cyprus gingen wonen. Je kan zeggen dat we zijn eerste klanten waren.
Daarna is Rich naar de muziek zaak gegaan die naast de kapper zit. Met een gitaar versterker, bas versterker en electrische gitaar was hij een trouwe klant.
Daarna heeft Rich de auto van binnen en buiten laten wassen voordat hij de container in gaat.
Nog even naar Cytanet waar Rich de laatste telefoon- internet rekening heeft betaald en de router heeft ingeleverd. Dus nu even geen internet.
Inmiddels was het al tijd voor lunch en waar kan dat beter dan op Dasoudi met een laatste Keo waar hij van zijn collega Jerasimos een mooie pen heeft gehad.
De verhuizers waren tegen de middag helemaal klaar en lieten Rich achter in een leeg huis.
In de avond is Rich door Rolf opgehaald en zijn ze voor het laatst meze gaan eten bij Forsos een traditionele taverne. Rolf heeft hem ook weer thuis gebracht. Rich zal Rolf wel missen hier in Schotland denk ik.
Terwijl wij in Gourock genoten van een vrije zaterdag. De weken ervoor waren we elke zaterdag op het voetbalveld te vinden. Deze week even niks. Heerlijk zeg. Even wat langer blijven liggen en op gemakje ontbijten.
De jongens zijn naar het park gegaan en we hebben een wandeling gemaakt.
Ference en ik zijn ook nog naar de dierenzaak gegaan en hebben een heerlijk zacht hondenmandje gekocht voor onze kleine vriend Buddy. De laatste 3 foto's zijn gister door Marketa genomen, die Buddy inmiddels zo goed kent en lekker met hem gaat wandelen. Vince wilde thuis blijven en ging voetballen maar dan op de playstation. Dat gaf ons de tijd voor Vince een mooie taart uit te zoeken. Zie foto. Ze hebben hier echt geweldig mooie taarten van Spiderman, Badman maar natuurlijk hebben we zijn favoriete stripfiguur gekozen SpongeBob. Of zou hij toch in de gaten hebben gehad dat wij iets voor hem gingen kopen. Nou tot morgen wachten of de taart ook nog lekker smaakt. Want dan wordt Vince alweer 12 jaar.

Damian had me thuisgebracht. Op de valreep heb ik hem na een lange tijd weer gezien. Was heel gezellig. En je vergeet het Drunstel te noemen wat we bij "George" gekocht hebben. Inderdaad, ik was een trouwe klant....

Richard 2015-09-20 05:37:22

Ha een lief pootje voor Buddy. Buddy maakt ook wat mee in zijn hondenleven!