Tong Tong Fair

Nederland, Leidschendam

Vanmorgen in Leidschendam hebben Fleur en ik mama opgehaald om naar de kapper ✂️ te gaan. Vroeger was mama echt een dametje. Haren netjes. Leuke kleding aan, nageltjes gelakt, leuk tasje 👛 mooie schoentjes 👠. Ze hield ervan om er goed uit te zien.
Fleur en ik zijn dan ook blij dat mama er weer goed uitziet. Zoals zij dat graag wilde.

Rich in Capelle aan den IJssel, heeft een dagje samen met zijn moeder doorgebracht. Boodschapjes 🛒 gedaan een lekkere appeltaart 🍛gegeten met slagroom en s'avonds lekker shoarma gegeten. Lekker gewoon samen geweest.

Vince in New York heeft met zijn school een boottrip 🛳️ gemaakt over de Hudson gister en al veel internationale mensen ontmoet in deze paar dagen.
Vandaag is hij naar het World Trade Center gegaan. Daar is hij met de lift naar etage 102 gegaan. In de lift had je video schermen waarop je kon zien hoe het World Trade Center 🕋gebouwd is.

Ference in Den Haag was om 10 uur al aan het werk op de Tong Tong Fair.
Later zijn Fleur en ik ook even naar de Pasar gegaan. Was voor mij 13 jaar geleden dat ik, voordat ik naar Cyprus vertrok, geweest was. Heerlijk om weer even de Indische 🧝 cultuur op te snuiven.

Het was weer een drukke maar leuke dag. 🥰