Target ๐ŸŽฏ

Verenigde Staten, New York

Vanmorgen eerst weer een plan opgesteld. Omdat Vince straks op de campus gaat wonen moeten we wat dingen kopen voor zijn kamer.
Het is vandaag bewolkt ๐ŸŒง๏ธ en het miezert af en toe, maar de temperatuur is aangenaam.
Een goede dag om alle spullen aan te schaffen voor Vince.
Eerst naar een supermarkt ๐Ÿ›’voor zijn douche ๐Ÿšฟ spullen en scheer benodigdheden en daarna naar Target ๐ŸŽฏ een shop waar we handdoeken en alle benodigdheden voor zijn bed ๐Ÿ›๏ธ en eet benodigdheden ๐Ÿดhebben gekocht. De meeste spullen hebben we kunnen aanschaffen. Veel studenten kopen bij Target dus het was er erg druk. Een paar spulletjes moeten we later aanschaffen omdat het uitverkocht was
Een beetje raar idee om al deze spullen te kopen ๐Ÿ˜” voor hem, met de gedachte dat hij hier gaat wonen.
Onderweg kwamen we langs een shop van Line Friends. Ference is een game aan het ontwikkelen waarin deze figuurtjes voorkomen.

We hebben eerst een klein hapje gegeten voordat Vince naar de musical ๐ŸŽญ Moulin Rouge ging.
Hij heeft uitgevonden dat je online, een nog betere prijs betaalt. Hij is al helemaal thuis hier in New York ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Nu even met de voetjes omhoog en nieuwe plannen maken voor morgen.