Back to school

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vandaag was de grote dag dat de jongens naar school gingen. In nieuw uniform gingen ze vol verwachting naar school. Daar aangekomen werden we weer ontvangen door de Head Teacher. Deze gaf de jongens hun rooster en vroeg mij min of meer naar het geld voor de kluisjes en voor de lunch en ik mocht gaan.
Ik groette de jongens en ging vol vertrouwen de school uit. Het is van ons huis 3 min rijden.
Thuis gekomen heb ik me lekker uit geleefd in de keuken......Alle kastjes heb ik een grondig schoon gemaakt. Daar was alles wel aan toe. Daarna weer even naar Tesco. Wat een heerlijke winkel is dit toch. Er zijn zoveel heerlijke dingen en makkelijke dingen dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet nemen. Vandaag stond op het menu Schotse zalm gekookte aardappels en roergebakken spinazie.
Toen ik klaar was heb ik de jongens weer opgehaald. Nou zeg helemaal grote smile op hun gezicht. Moeder is gelijk gerust gesteld. Ze vertelden dat ze gelijk vrienden hebben. De IGCSI vakken zijn heel leuk wat Ference gekozen heeft. In de lunch hebben ze met een pincode hun lunch besteld. Heel handig en lekkerder dan de kleffe boterhammen die ik altijd maakte natuurlijk.
Dus al met al een super leuke school.
Zie hieronder Ference en mijn nieuwe UK nummer.
Mijn nieuwe nummer is +44 7490165266
Ference nieuwe nummer is +44 7490190786
Ik ben zo blij en ga met een gerust gevoel naar bed. Welterusten.

Wat zien mijn kleinzoons er super stoer uit in hun school- uniform. Ben heel erg trots op ze en vooral, dat ze ook een grote steun zijn voor hun moeder. Jullie zijn super om in zo'n korte tijd toch alles voor elkaar te krijgen. Love you!!!

Oma Bos 2015-08-31 23:50:24

Vandaag heb ik de eettafel en stoelen bij Lukasz gebracht. Sorry dat ik geen foto's heb opgestuurd. Wat ben ik blij dat de jongens hun school leuk vinden. Heel belangrijk als je zo'n grote stap van emigratie gaat zetten. En nu jullie best doen!

Richard 2015-09-01 05:26:23

Jacq wat heb je toch twee geweldige jongens .en hun uniformen zien er ook heel bijzonder uit . We hebben je verslag van gister gelezen . Helaas was de verbinding slecht . We zijn heel trots op je dat je dit allemaal inje eentje voor elkaar hebt gekregen .en dat je aan ference een goede steun hebt . Lieverd we houden ziels veel van jullie .liefs pap en mama .

Nana 2015-09-01 09:39:07

Jacq, wat Ben jij n TOP-vrouw..en dat allemaal in je eentje.. ik heb diepe bewondering voor jullie allemaal..De jongens die zich weer zo geweldig makkelijk aanpassen aan hun nieuwe omgeving! Zo leuk om je blog te lezen..Suc6 met alles lieverd.. Nog even en dan zijn jullie weer z'n 4..dikke kus uit Vlissingen