Wild Pacific Trail

Canada, Ucluelet

Vandaag eerst een keer heerlijk uitgeslapen. Toen op ons gemak ontbeten en toen op weg gegaan. De Wild Pacific Trail was een tocht aan de punt van het eiland die bijna 6 km is. De wandeling is verre van saai. Het voert je langs allemaal mooie panorama uitzichten. Je kan op een bepaald moment uitkijken over de Broken Islands. Een grote groep rotsen meest onderwater waar verschillende schepen op de klippen zijn gelopen. Vanuit zee kwam de mist opzetten. Waardoor je het het ene moment warm had en opeens koelde het enorm af. Je hebt geen gevoel dat je 6 km gelopen had. Je komt langs zoveel mooie stukjes waar de jongens de ene keer over het strand lopen en dr andere keer over de rotsen balanceerden. Tijdens het wandelen hebben we van vrij dichtbij een hertje gezien. Je moet in zo'n geval snel handelen waardoor ik wel heb gefilmd maar helaas geen tijd had om ook nog een foto te maken.
Daarna zijn we gaan lunchen in het stadje Ucluelet.
Terug gekomen in ons huisje is Ference voor de laatste keer in de jacuzzi gegaan. Hij vind dat heerlijk en heeft er elke dag dat we terug kwamen van onze tocht gebruik van gemaakt.
Je kan bij de receptie films lenen. Dus dat hebben we ook gedaan. Elke ochtend hebben de jongens en Rich een film uitgezocht en hebben we deze 's avonds gekeken onder het genot van een lekker drankje en chips.
De jongens en wij natuurlijk ook hebben genoten. Morgen weer verder naar Nanaimo.