De grote dag

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vanmorgen hebben Ference en ik gezongen voor Vince. Rich heeft nog even kunnen bellen om hem te feliciteren. Het is vandaag een grote dag niet alleen omdat Vince vandaag 12 jaar is geworden maar ook omdat we eindelijk weer worden herenigd met Rich en Buddy. Hier hebben we al zo lang naar uitgekeken. Vandaag is het dan eindelijk zover.
Van de week zijn er een hoop verjaardagskaarten binnen gekomen. Die hebben we vandaag geopend. Natuurlijk heeft hij vanmorgen cadeautjes gehad en we hebben geskyped met de familie. Tegen de middag zijn we naar de kermis gegaan die hier toevallig dit weekend was neer gestreken. Echt wat voor Vince en Ference die hebben genoten van alle attracties. Wel grappig is dat je £7 entree betaald en dan onbeperkt overal in kan voor 2 uur. Ference heeft geprobeerd 20 £ te winnen door 2 min. aan de rekstok te hangen. Hij had het toch nog 43 sec volgehouden. Ook volwassen mannen is het niet gelukt. Ference heeft Vince geprobeerd over te halen in de Nautilus te gaan. Maar het is hem niet gelukt. De Nautilis is een soort grote schommel maar iets meer uitdaging. We hebben er nog een patatje gegeten en zijn toen naar huis gegaan. De taart zag er ongelooflijk mooi uit maar was nog heerlijk ook. We hebben een filmpje gekeken met taartje en thee.
Rich heeft vanmorgen dan zijn koffers ingepakt. Aan een collega heeft hij het logeerbed verkocht en deze heeft ook onze mooie rode kast meegenomen. Deze kon, nog een verhuizing niet aan. Rolf heeft Rich en Buddy naar Larnaca gebracht. Eerst moest Buddy naar een ander gedeelte waar ook goederen worden af geleverd. Ik heb Rich niet meer gesproken maar neem aan dat alles goed is verlopen.
Daarna had hij nog tijd voor een laatste Keo samen met Rolf.
Alhoewel.......Ference en ik hebben gister ondekt dat er hier ook Keo wordt verkocht bij Tesco. Rich zal goede afnemer worden.
Ik ga om 01:00 naar Glasgow airport om Rich te halen. Zenuwachtig.........

Het is nu 01.30 uur in de nacht. Kan de slaap niet vatten. Leeft heel erg met jullie mee. Ben blij, dat Vince toch een gezellige verjaardag heeft gehad naar de leuke foto's te zien op de kermis. En wat een mooie foto's heb je geplaatst Jacq en geweldig leuk zijn je verhaaltjes. Voor Rich en Buddy wens ik een " Wekom Thuis" en een fijne tijd samen weer. Veel liefs en kusjes.

Ma 2015-09-21 01:51:16

Buddy afgeven en klaar maken voor de reis was een heel gedoe. Gelukkig alleen voor de formaliteiten, geen stress voor Buddy, die was er vrijrustig onder. Verder is alles inderdaad goed gegaan! Laatste Keo samen smaakte prima. Ga de Dasoudi biertjes met Richard missen! Niet alleen de biertjes uiteraard. Het gaat jullie allemaal goed.Maak er een mooie tijd van! Wij gaan jullie missen! heel veel liefs en succes, Marketa en Rolf

Rolf 2015-09-21 06:40:33

Wat een mooi verslag van een bijzondere dag! Er gebeurt veel tegelijkertijd op twee plekken. Nou hoop dat de reis inmiddels goed is verlopen voor Rich en Buddy. Fijn dat Keo drinken gewoon door kan gaan! Op de hereniging moet geproost worden.