Aan het strand

Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen hebben we bij McDonald's ontbeten. We hadden nog 2 vouchers over maar aangezien we met z'n 4en zijn, zouden we 2 moeten bij kopen. Het was voordeliger om bij McDonald's te eten. Dus hadden we een echt Amerikaans ontbijt pancake's met boter en stroop. Heerlijk met kopje koffie.
De kinderen en ik zijn wat lekkere dingetjes en water gaan halen. Rich is naar de kapper gegaan. Daarna hebben we de hele middag op het strand gezeten. Nou ja... niet echt gezeten. We hebben meer in het water gelegen. Het water was heerlijk warm. De jongens hebben nog een koffervis gezien. De vis was een beetje uit koers en een beetje suf. Dus we hebben hem goed kunnen bekijken. Helaas geen foto's. We gaan er zo opuit om een hapje te eten. We hebben weer een Thais restaurant kunnen vinden. Rond het enorme hotel aan Collins avenue zijn veel restaurantjes en winkeltjes. Dus we hebben de auto niet hoeven te gebruiken al de dagen in Miami. Morgen gaan we ons voorbereiden op de terugreis.

Lieve kinderen, Na jullie heerlijke mooie vakantie, wens ik jullie voor vandaag een hele goede terugreis toe. Liefs en x x x.

Oma Bos 2015-07-22 10:30:03

wat een mooie reis hebben jullie gemaakt,aldie foto,s fantastisch.En het reisverslag m,n hoed af wat een werk jij kan schrijven.Verder wensen wij jullie een goede reis terug,tot zo. Liefs pap en mam.