Aankomst Port of the Islands Resort.

Verenigde Staten, Naples

Vanmorgen zijn we vertrokken en in de middag bij het resort aangekomen. Onderweg hebben we nog een spannende achtervolgings scène meegemaakt. Een politie wagen reed aan de andere kant van de weg en keerde gelijk om toen we passeerden en achtervolgde ons met loeiende sirenes. Eerst dachten we dat hij ons voorbij wilde gaan. Toen hij begon te seinen met zijn lichten wisten we dat hij ons moest hebben. We kregen een leuk aandenken, een gepeperde boete. We reden 70 mile waar je maar 50 mile mag.
Na 3 en een half uur rijden kwamen we bij het hotel aan.
Na even te hebben gerust hebben we een klein wandelingetje gemaakt naar de jachthaven. We werden gewaarschuwd dat we niet te dicht bij het water moesten komen en ...ja hoor er lagen 2 alligators in het water naar ons te kijken. Daarna hebben we pool biljart gedaan en de jongens wilde ook naar de gym. 's Avonds hebben we in het hotel gegeten en naar een bandje gekeken. De dag begon niet echt goed maar het einde maakte alles goed. Morgen gaan we een tocht maken op de Everglades met een airboat.

Ja Rich, je leert het ook nooit om aan je rij snelheid te houden. Zonde van de gepeperde rekening, maar wat een joekel van een alligator. Prettige dag vandaag. Liefs en kusjes.

Oma Bos 2015-07-16 07:47:37

Net als in de film....Spectaculaire achtervolging . Nou dat hebben jullie dan ook weer meegemaakt hhh dat je dan ook nog flink moet betalen is wel balen. Maar dat heeft de pret niet gedrukt zie ik! Wel oppassen met die krokodillen....ze kunnen 2 meter hoog springen.

Fleur 2015-07-16 10:03:02

Hey Richard, Don't stay too close to those gators... I am not planning to take care of Dream forever:)

Lukasz 2015-07-16 16:12:42

Jacq je maakt wel wat mee met je drie mannen. Het was zeker heel spannend met die agenten achter jullie aan . Gelukkig is het allemaal met een boete afgelopen . En doe noú niet stoer om dicht bij die alligators te komen. Liefs mama en papa .