Voetbal wedstrijd in Glasgow

Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Rich was vanmorgen al druk in de weer in Cyprus waar plotseling allerlei dingen in huis het begeven. Waterdruk is weggevallen, dus dat was douchen onder een pisstraaltje. Opeens bruin water uit kraan, en tot overmaat van ramp het toilet in onze badkamer die niet meer kan doortrekken. Zie bijgaande foto's van de pomp op het dak waar gister al een mannetje voor gekomen is en vandaag weer is terug gekomen. Toen het gemaakt was belde de landlord Rich op om te vragen of alles ok was. Rich kon gelijk doorgeven dat alles goed was met de pomp en dat hij gelijk weer een loodgieter kon langs sturen. Rich heeft ook nog het logeerbed verkocht aan een collega.
Hij maakt zo wat mee.
Vandaag had Ference een eerste voetbal wedstrijd in Glasgow. We hadden afgesproken bij Port Glasgow een plaatsje hier dichtbij. Ik reed achter de ouders aan naar de club. Daar heeft Ference zich omgekleed. Het was zijn eerste kennismaking met de spelers. We wisten de naam van de club niet eens waarvoor hij speelde.
Het was vandaag een zonnige dag. Heerlijk weer om te voetballen. Helaas hadden ze verloren. Een speler van hun club GYAC kreeg een rode kaart. Ik zat lekker aan de kant met een moeder te kletsen. Ze vroeg me waar Rich ging werken. Toen ik vertelde waar, zei ze ik wil je even voorstellen aan een collega van je man. Dat is de man waarmee ik op de foto sta. Hij werkt ook bij het zelfde bedrijf.
Op de terug weg hebben we met z'n 3en ergens een hapje gegeten. Thuis gekomen een filmpje gekeken. Rich was in de avond naar de German night gegaan met Rolf. Toen hij een foto WhatsApp te, naar mij met een vriendinnetje van mij. Daarna nog een foto van Conrad en zijn vrouw. Hij heeft ook een leuke avond gehad zo te zien.

Hi schatje, ja was wel een leuke avond. Natuurlijk veel bekenden gezien. Leuke foto's weer. Vooral van Ference. Wat was de eindscore?

Richard 2015-09-06 07:21:33

Ik zie ook dat je die foto van mijn boodschapjes hebt geplaatst. Momenteel leef ik hoofdzakelijk van : Melk, Mie en ijsjes. Natuurlijk zit er altijd wat voor Buddy bij.