Voorbereidingen

Nederland, Leidschendam

Vandaag heeft Rich ons ingecheckt voor onze reis en hij heeft zijn moeder geholpen met wat huishoudelijke klusjes.
Ik heb Fleur nog niet ontmoet deze dagen. Dus vandaag hebben we afgesproken tijdens haar lunch in Mariahoeve. Was gezellig elkaar weer te zien en hebben natuurlijk gelijk een kroketje gegeten.
Daarna zijn we naar Leidschendam geweest en hebben we nog wat dingen gekocht voor de vakantie en Ference nog even snel naar de kapper geweest.
We zijn er helemaal klaar voor.
In de avond hadden Rich en ik nog een afspraak met onze aannemer Klussenbedrijf De Drie Generaties http://www.klussenbedrijf-de3generaties.nl/
Zij hebben ons huis in Nederland helemaal klaar gemaakt voor de verkoop, terwijl wij in Cyprus waren.
Ze hebben het zo goed gedaan dat we het huis binnen 6 weken verkocht hebben.
Nu nog even onze rust nemen voordat we aan de grote reis beginnen.🎎

Wat leuk Jac en Richard zullen jullie zeker volgen,en dank namens ons voor jullie complimenten was fijn om voor jullie te werken. Geniet van een welverdiende vakantie. groetjes, Paul en Wim.