Maandag in Victoria

Canada, Victoria

Vanmorgen heerlijk ontbeten in de stad met kopje Engelse thee en scoons. Daarna wat souvenirs gekocht voor de familie thuis. Is altijd een leuke bezigheid.
De jongens wilde graag naar het bug museum. Het is inderdaad een heel leuk museum met een aantal enge insect die hier voorkomen maar niet allemaal. Er liepen gidsen rond die vertelden interessante weetjes.
Maar het leuke was dat je zelf de insecten mocht vasthouden. Vince een grote wandelende tak Ference een grote duizenpoot en Rich een schorpioen.
Daarvan bekomen zijn we naar China Town gelopen om daar heerlijk een uitgebreide lunch te nemen. Daarna hebben we nog wat door de stad geslenterd.
De jongens hebben zich in het hotel nog even lekker uit geleefd in de gym.
Ook dit hotel Coast Victoria Habour View Hotel, is weer op loop afstand van het stadje.
Morgen ochtend vertrekken we naar Cambell River aan de oostkust van Vancouver Island.
Een trip van rond de 265 km. Rich heeft het al helemaal uitgezocht en ook de wildlife tour geboekt.