Aankomst Nederland

Nederland, Oosterhout

De reis was goed verlopen. Ference en Vince vinden het heerlijk weer naar Nederland te gaan. Eindelijk is het dan zover. Vandaag aangekomen op Schiphol waar Richard ons op stond te wachten. Daarna doorgereden naar een huisje dat we hebben gehuurd in Oosterhout. Het is ook hier heerlijk warm. Al moet ik eerlijk zeggen dat we het niet erg hadden gevonden als het weer wat minder warm was of zelfs regen. Als je altijd mooi weer hebt zou dat een heerlijke verkoeling zijn.
We werden warm ontvangen door de familie, die al aanwezig was op het park. Heerlijk om weer even met elkaar te kunnen praten en te zien hoe het met elkaar gaat. Op Skype praten we ook we maar live is toch altijd wel leuker.
Eus, Feben en ik hebben gelijk boodschappen gedaan voor het weekend. De auto zat helemaal vol geladen met allerlei. Niet zo gek toch als je met 10 personen bent.

Het is geweldig om samen met jullie het dit lang weekend vakantie te vieren met elkaar! Eindelijk weer allemaal bij elkaar en een mooie start van jullie vakantie!!