Vertrek

Cyprus, Limassol

Donderdag 9 augustus.
Vandaag was de dag dat we de koffers hebben ingepakt. Morgen vertrekken we weer naar Cyprus.
Ik heb vandaag de boodschappen gedaan zoals vlokken en hagelslag. Allemaal dingen die we niet in Cyprus kunnen kopen.
Gezellig samen met mama op stap geweest naar Xotus. Ik heb er lemper gehaald en loempia's en kruiden en1.5 ltr ketjap en nog veel meer.
Daarna, de grote kunst om alles in de koffers te krijgen op het juiste gewicht.
Tegen de avond hebben we met Fred en Fleur afgesproken om samen met pap en mam ergens te eten. We hebben afgesproken bij een heel leuk restaurant, Bregje genaamd.
Rich heeft vandaag ook zijn koffers gepakt. Ma heeft hem getrakteerd op een diner bij Van der Valk, uit dankbaar voor de klussen die hij gedaan heeft.

Vrijdag 10augustus.
Na ruim 3 weken gaan we vandaag op weg naar Cyprus, waar Buddy op ons wacht.
Toen Rich vanmorgen arriveerde hebben we weer even zitten zweten om de laatste spulletjes alsnog in de koffer te krijgen.
Dan heb je alles in de koffer en dan moet het nog in de auto. Met 4 personen 4 koffers 5 handbagage en een gitaar was dat even passen en meten.
Bij het inchecken hadden we een stewardess die ons echt gematst heeft. We hadden overgewicht van een kilo tot 1.5 kilo per koffer. Uiteindelijk kregen we een waarschuwing en konden we alles kostenloos inchecken.
We hebben nog een hapje en drankje gedaan bij de Iersche pub, Murphy 's.
Dat was onze vakantie weer. We hebben een leuke tijd gehad. Veel musea bezocht. Lekker met de opa en oma's wat tijd doorgebracht.