Museum fur Hamburgische geschichte

Duitsland,

Gister zijn we al vroeg door Rich opgehaald en richting Hamburg gereden.
Met een tussenstop langs de weg waar we onze mee gebrachte broodjes hebben gegeten.
Eenmaal aangekomen hebben we de auto aan de andere kant van de Elbe geparkeerd. Op het terrein van Blohm Voss. Rich heeft geregeld dat we daar kunnen parkeren. Anders wordt het moeilijk om in je auto voor een week te parkeren in de stad.
We liepen door een heel oude tunnel van voor de oorlog onder de Elbe door naar de stad.

Vandaag ben ik met Rich samen wezen ontbijten. Daarna is Rich door gegaan naar zijn werk. Dat is een kwestie van de straat oversteken.
Even later ben ik nog een keer gaan ontbijten met de jongens die inmiddels ook gewassen en fris voor mijn deur stonden.
We hadden besloten om naar het museum fur Hamburgische geschichte te gaan. Een heel interessant museum over de geschiedenis van de stad Hamburg.
We hebben in het museum ook nog genoten van een heerlijke Duitse torte. Vince nam natuurlijk zijn favoriete Nacho's met salsa.

We zijn een klein stukje verder gelopen naar een mooi shopping area. Heel mooie winkeltjes, terrasjes met mooie brede straten.

Toen Rich klaar was op kantoor kwam hij naar het hotel. Het hotel is aan de overkant van de straat. Even een beetje opgefrist en we zijn op stap gegaan opzoek naar een leuk eet tentje.
Het is Thais geworden. Erg lekker. Misschien een beetje te heet.
Het was een leuke dag

Het was gezellig,wij hebben genoten van al dat lekkers.lieve groetjes .