Start van onze vakantie naar Florida

Nederland, Amsterdam

Vandaag zijn we al vroeg opgestaan. We vliegen met United Airlines naar Washington waar we een tussenstop hebben opweg naar Orlando.
Rich is gisteravond laat aan gekomen van zijn bezoek aan zijn bootje in Italië. Hij is vanmorgen met de trein naar Schiphol gegaan. De jongens en ik zijn met de huur auto naar Schiphol gereden.
In Washington hebben we 2 uur vertraging. Met tijdsverschil is dit al aardig laat. De vlucht is ongeveer 2 uur naar Orlando. We hadden ruim genoeg tijd om even ergens te eten. Ference heeft gelijk aan zijn positie gewerkt als toekomstig president (zie foto).
Aangekomen in Orlando hebben we eerst de auto opgehaald. Dit was een feestje voor de jongens omdat we zelf de auto konden uitzoeken. Gelukkig had Rich een GPS gehuurd waarmee je ook kan bellen en kan gebruiken als router.
Deze hebben we ook meer dan nodig gehad. We reden naar het adres waar we onze papieren en sleutel konden afhalen. Echter vanwege het late tijdstip (rond middernacht) was het kantoor verlaten wat ons in verwarring bracht. We probeerden het telefoonnummer te bellen wat met onze reisbescheiden was meegegeven, maar konden geen verbinding maken. Gelukkig hadden we de GPS-tablet bij ons waarmee we ook konden bellen. Ons werd geinformeerd dat bij het verlaten gebouw een mailbox was met een pincode waarin onze papieren lagen. Efin, na wat gezoek vonden we de mailbox en onze papieren. Deze papieren gaven het adres van ons huisje, zo'n klein kwartiertje rijden vanwaar we waren. Dus weer de GPS her-programmeren. Aangekomen bij de villa konden we in eerste instantie niet vinden waar we de nieuwe code moesten invoeren ook omdat het er aarde donker was. Na enig tijd hebben we het toch kunnen vinden en met de laatste code hebben we de sleutelbox kunnen open maken. We hadden er een heel vermoeiende dag opzitten. Maar de beloning was er ...een super grote mooie totaal uitgeruste villa met zwembad.