Tour door Miami

Verenigde Staten, Miami

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan. Bij dit hotel hadden we ontbijt. Dus daar hebben we lekker van genoten. We werden om 9 uur opgehaald en gingen op pad. Eerst hebben we een bustour gemaakt door de verschillende wijken van Miami zoals Little Havana, dit is een Spaanstalige wijk waar veel midden en zuid Amerikanen en Cubaanse immigranten wonen. De wijk is vernoemd naar de hoofdstad van Cuba. Zie de foto in de Coca Cola winkel van de jongens. Of Down town, het snelst groeiende zaken gebied met restaurants winkels kantoren en hele hoge wolkenkrabbers, en South Beach met mooie witte stranden art galleries boutiques en Art Deco district met zijn pastel kleurige huizen. Herkenbaar van de tv series en films. Miami (zoetwater) heeft haar naam te danken aan de Indianen.
Na de bustour hadden we tijd om te lunchen. In een kiosk hebben we water, pasteitjes en vruchten- salade gekocht en aan het water gegeten. De boot tocht was nog leuker. We stapten aanboord bij Bayside en zijn gevaren langs Palm Island waar Lenny Kravitz woont, Fisher Island, waar je alleen per ferrie kan komen. Als je er wilt wonen moet je wel eerst 250.000 dollar betalen plus een maandelijkse bedrag van slechts 7000 dollar. Je krijgt er dan wel een Clubkaart voor want om er je boodschappen te doen kan je natuurlijk niet betalen met geld! Andre Agassi, Boris Becker, Julia Roberts, Tom Cruise, Jennifer Lopez zijn enige beroemdheden die er wonen. Star Island is ook een van de exclusieve eilandjes waar oa. celebrities als Gloria Estefan, Don Johnson een klein paleisje hebben. We hebben zoveel foto's gemaakt maar bij het maken van dit blog weet ik niet meer van wie welk huis is, helaas.
Morgen gaan we nog genieten van onze laatste dag in Florida.