Painters Lodge

Canada, Campbell River

Vanmorgen zijn we van Victoria naar Campbell River gereden. Het is ongeveer 4 uur rijden over een afstand van 265 km. Onderweg hadden we heel mooi uitzicht over de binnen zee tussen de verschillende eilandjes. De natuur is hier ongerept. Canada is ook heel schoon. Op straat vind je gescheiden afval bakken en geen vuil op de grond.
De Painters Lodge is waar we logeren in Campbell River. We logeren hier 3 dagen. Na inchecken zijn we met een bootje naar de overkant gegaan waar een ander gedeelte van het hotel staat.
Het is een soort pendel bus maar dan met een bootje. Je kon er verschillende activiteiten doen. We hebben een kayak gehuurd. Het was echt heel erg leuk. Niet alleen het varen maar vooral de natuur. We hebben een hele boel zeehondjes gezien die heel nieuwsgierig naar ons keken. Rich en Vince hebben dolfijnen gezien. Daarna hebben we heerlijk zalm gegeten. Want men zegt dat de beste zalm in Campbell wordt gevangen.
Morgen ochtend gaan we een tocht van 4 uur maken. Ben heel benieuwd.