Vertrek

Zwitserland, Kloten

Eindelijk is het zover. Vince gaat naar New York om daar te studeren.
Vandaag vertrekken Vince en ik naar Nederland. Al een beetje opweg naar New York.
Hij heeft er al heel lang naar uitgekeken om aan zijn grote avontuur te beginnen bij Manhattan School of Music om daar Muziek compositie te studeren.
Hij heeft er heel hard voor gewerkt.

Maar eerst gaan we de familie in Nederland bezoeken en natuurlijk genieten van het lekkere eten.

Rich en Ference vliegen maandag omdat Rich zijn vakantie dan begint.

Gister was voorlopig de laatste avond voor Vince in Cyprus. Dat hebben we dan ook afgesloten met een heerlijke BBQ. Nog even genieten van de momentjes samen.

We zijn inmiddels aangekomen in Leidschendam bij het huis van papa en mama, waar we kunnen logeren.
Fleur en Fred zijn zo lief geweest en hebben ons opgepikt van Den Haag Centraal Station.
Thuis gekomen stonden er lekkere broodjes en Nederlands beleg. Dat hebben we echt gemist.

Dat wordt een hele reis. Tot snel!

Yolanda 2023-08-17 08:26:18

Het gaat beginnen. Nog 2 dagjes werken en dan heb ik ook vakantie.