Bezoek aan de ouders

Nederland, Leidschendam

Het zien van mijn ouders na 6 maanden was best moeilijk.
Op die leeftijd veranderd een mens zo veel.
Ben heel blij nu zo dichtbij hun te kunnen zijn. Mama herkent me gelukkig nog een beetje. Ze ziet een bekend gezicht in mij en is telkens heel blij als ik weer naar haar toe loop. 😜
Papa was ook blij weer samen te zijn en weer even lekker te knuffelen. Papa altijd zo sterk nu zo fragiel.

Een lunch met Fleur aan het water was een gezellige break. Zoveel dingen kan ze nu even delen die ze anders zelf doet terwijl ik in Cyprus woon. Dat maakt het moeilijk voor ons beide en daarom zijn deze momenten heel belangrijk.

Terwijl Vince lekker genoot in The Mall van de leuke shops, ging ik terug naar de Prinsenhof waar in de tuin een Bonte middag was georganiseerd met zang, dans, hapjes en drankjes. Yolanda was ook gekomen. Later kwam Derwati ook nog langs.

Natuurlijk hebben Vince en ik ook een bezoek gebracht aan mijn schoonmoeder. Ze woont sinds kort in de Rozenburg in Capelle aan den IJssel in een prachtig grote en lichte kamer met alle service en gemakken.
We hebben genoten van heerlijke Nasi en Bami Goreng. Bij oma heeft altijd lekker Indisch eten.

Het was weer een enerverende dag.

Eindelijk kan je het nieuwe onderkomen zien van Ma / Oma. Vind je het niet mooi geworden?

Richard Bos 2023-08-18 06:57:41

Enerverende dag met mooie foto's!

Eus 2023-08-19 00:06:26

Wat een leuke foto's met pap en mam en ma Bos❤