Teman Indonesia & Wildlands

Nederland, Kallekote

Vanmorgen mogen genieten van een heerlijk ontbijt.
Wat is het toch heerlijk om op te staan (zonder je bed op te maken) en lekker aan te schuiven(en je afwas gewoon achter te laten)

Rich heeft de jongens na het ontbijt naar Wildlands gebracht in Emmen. Dat is een dierentuin annex attractiepark.

In de tussentijd hebben we genoten van koffie met appelcake en slagroom.
Toen Rich terug was zijn we naar een soort kleine Indische dierentuin gegaan met de ouders. Dat was erg leuk.
De tuin was opgezet door een Nederlandse man getrouwd met een Indische vrouw. Zijn liefde voor Indonesië kan je terug vinden in deze tuin.
Je kan er heerlijk wandelen tussen de mooie planten en dieren. Ze hebben er Koi karpers die je kan voeren en je kan ook voer kopen voor de vogels. Dat hebben we dus ook gedaan.
Er is een specerijen tuin waar tropische vruchten en specerijen groeien.
Was heel mooi opgezet.
Maar wat is een Indische dierentuin zonder Indisch eten. Dus er was een klein gezellig restaurant waar we wat gedronken hebben en snacks hebben gekocht.

In het hotel aangekomen is Rich gelijk weer verder gegaan naar Emmen om de jongens weer op te halen. Ze hadden een heel leuke dag gehad samen.

In de avond hebben we samen in het hotel gegeten. Dit hoorde bij het arrangement.