Eindelijk samen πŸ’ž

Nederland, Leidschendam

Vandaag komen we eindelijk samen. Rich en Ference hebben dezelfde vlucht ✈️ als ons. Van Larnaca naar Zürich met 3 uur overstaptijd voor dat ze naar Amsterdam verder vliegen.
Rich kan nu eindelijk van zijn vakantie πŸ–οΈ genieten.....hopelijk.

Ik heb nog aan het water gezeten in Leidschendam met Fleur en Fred en hebben daar van een kopje koffie β˜• en ontbijtje 🍳 genoten. Heerlijk dat dat nu gewoon even kan om dat samen te doen.

In de middag naar Papa die in de tuinzaal zat te wachten op onze komst. We hebben gezellig wat gedronken en ik heb mama gehaald. Die was heel blij al die bekende gezichten te zien 😜
Vince heeft later klassieke muziek gespeeld op de piano, dat geeft de bewoners weer een beetje kleur πŸ’•

Rich en Ference hadden helaas vertraging van een uur. Maar dat mag de pret niet drukken. We zijn nu eindelijk weer samen πŸ’ž
We hebben ze net van de trein πŸš† gehaald.

Nu even eten en relaxen πŸ₯°
Nog 2 dagen voor vertrek πŸ—½

Gezellig weer! Leuke foto's!

Yolanda 2023-08-22 07:11:15

Yess ze zijn er! Welkom Rich en Ference.