Loch Lomond

Verenigd Koninkrijk, Loch Lomond

We zijn lekker met z'n tweeen naar Ikea geweest. Hebben lekker een beetje geshopt en wat lekkers gegeten. Daarna de jongens van school gehaald en Buddy van huis gehaald om met z'n 4en naar Loch Lomond te rijden en daar even rond te kijken. Loch Lomond is een heel groot meer met een oppervlakte van 71km2 en 37 mtr diep, dat aan de overkant van de Clyde ligt waaraan wij wonen. Er is een groot nationaal park met van alles te doen. Rich en ik zijn er geweest toen we een afspraak hadden met een nieuwe collega toen hij een sollicitatie gesprek had in juni.
Buddy kan daar heerlijk wandelen.
Je hebt er ook mooie winkeltjes en restaurants. Rich heeft een mooie jas gekocht. Was wel nodig. Rich had niet echt een goede jas voor in Schotland en dat heb je hier wel nodig. Vandaag was wisselvallig weer. Miezerregen en zonnetje.
Vince heeft op school een heerlijk koekje gemaakt Rock Buns recept: blokjes boter, 2 theelepels suiker, 100 gr bloem, rozijntjes, kaneel klein beetje zout en een ei.
We hebben het met "Shaka Zulu time" gegeten met kopje thee. Heerlijk Vince mag je nog eens maken.

Ziet er allemaal goed uit! Gezellig! Fijn weekend! Groetjes

Yolanda 2015-09-26 10:40:19

Ik sta er weer lekker op ... ?