Cruise Schip

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Ook hier leggen zo nu en dan Cruise schepen aan Rich. Het is zo'n indrukwekkend gezicht dat grote schip steekt torenhoog boven het stadje uit. Dus ben omgereden om dicht bij te komen en een paar foto's te maken. In de stad ben ik eerst naar het postkantoor en het gemeente huis om een paar rekeningen te betalen. Toen ik er naar toe liep kwam ik allemaal mooie gebouwen tegen. Tot nu toe aardig weer. Op afgelopen zaterdag na zijn de grote regenbuien uitgebleven sinds we hier zijn. Rich krijgt het drukker en drukker. Het gaat er steeds meer op aan komen. Vandaag heeft hij bij de bank geld gehaald. Dan ook nog thuis dweilen en Buddy houdt alles in de gaten. Waar het baasje naar toe gaat is Buddy.
Vince heeft voetbal training gehad in de avond. Ference en ik hebben hem gebracht naar het veld. Toen we naar het stadje reden maakten we de foto van het Cruise Ship dat vertrok. Wat een schitterend gezicht. We gingen naar de gym om te kijken wat voor klassen je kan volgen. Ik wil weer beginnen met sporten. Terug naar het veld om Vince weer op te halen, reden we langs Tesco om daar even te snuffelen. Ja hoor Ference zijn oog viel gelijk op de pick-a-mix.
De laatste foto is van Bandji. Hondje van de landlord, in ons eerste huis. Rich parkeert nog steeds naast ons oude huis als hij naar het werk gaat. Bandji weet dat Rich er aan komt 's morgens met wat lekkers. Wat zielig voor hem als hij volgende week niet meer kan komen.

Mooie foto's weer, Jacq...

Richard 2015-09-15 23:00:54

Ah wat een leuke hond bandji. Waar blijft de tijd he.van jullie eerste huis in Cyprus tot nu.Rich toi met alle laatste eindjesxxxx

Eus 2015-09-15 23:05:22

Wat een leuke foto van bandji.Het was toch een heerlijke tijd in Cyprus ook wat het klimaat betreft.De foto die je gemaakt heb met de vlag,een leuke herinnering.We wensen jouw veel geluk met je nieuwe job. Jan.en lizzy.