Tis weer voorbij die mooie zomer ๐ŸŒž

Nederland,

Vanmorgen vertrokken vanaf Den Haag Centraal Station naar Schiphol waar we de eerste vlucht namen naar Zürich.

De vlucht was met 20 minuten vertraagd.
Het vliegveld was 'Kloten' ๐Ÿ˜œ We hebben er een hapje gegeten en heeeel lang zitten chillen ๐Ÿ˜Š (zo'n 4.5 uur)

Zo te zien is het niet heel druk in het vliegtuig. Laten we hopen dat het zo blijft. Niemand heeft natuurlijk zin om zo laat te vliegen en zo vroeg (02:30) aan te komen ๐Ÿ˜…..... later is het toch heel druk geworden. Het vliegtuig was vol met 136 passagiers meldde de stuardes.

We hebben een gezellige tijd gehad in Nederland en een onvergetelijke journey met de jongens in ๐Ÿ—ฝNew York en kijken er nu naar uit om Buddy ๐Ÿฆฎ morgen op te halen. ๐Ÿพ

Zo, het zit er weer op. Het waren weer enerverende weken geweest. ๐Ÿ‘

Richard Bos 2023-09-08 13:18:01

Buddy looks so happy to see you. โ™ฅ๏ธ๐Ÿถ

Anne 2023-09-08 13:48:57

Someone is very happy to see you back home. Het is omgevlogen Gezellig dat jullie er waren!