De laatste vrijdag in Cyprus

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vanmorgen kreeg ik bericht van Rich dat hij een mooi cadeau heeft gekregen van Thomson als blijk van waardering aan de goede samenwerking. Zie eerste 3 foto's.
De verhuizers stonden vandaag om 9 uur voor de deur bij Rich. Zaterdag komen ze weer terug om de laatste dingen in te pakken en om de auto mee te nemen.
Om 17:00 had Rich een afspraak bij de dierenarts. Buddy moet voor zijn grote reis gekeurd worden.
De banch moest Rich ook weer meenemen naar de arts omdat deze gelabeld werd en klaar gemaakt voor de reis.
Tegen de middag stuurde Rich mij de foto's van de verhuizers die klaar stonden om volgeladen te worden met onze spullen.
Ik moest wel even slikken.
Het gaat allemaal zo snel. Je hebt geen tijd om er bij stil te staan. Het gaat hier allemaal goed hoor.
Ik was vanmorgen met mijn zusje aan het Skypen toen we werden onderbroken door geklop op de voordeur (we hebben geen deurbel) De postbode kwam een cadeautje bezorgen. Ik heb een mooi boek "The Island" gekregen. Het boek speelt zich af in Griekenland. Niet het juiste eiland maar wel veel herkenning, denk ik. Het was een cadeau van Zenon de Nederlandse school in Cyprus waar ik 3 jaar met plezier heb gewerkt.
Marketa liet me weten dat ze haar laatste wandeling met Buddy had gemaakt. Rich had hem vanmorgen gebracht bij haar. Ze waren de bergen in gegaan. Ik heb haar gevraagd de foto's te Whats Appen zodat ik ze kan bloggen.
Helaas hebben ze ons bed al meegenomen zodat Rich een bed heeft gemaakt van de matrassen van het logeerbed.
Voor Rich zal er nu een enorme last van zijn schouders vallen. Langzaamerhand komen we steeds een stukje dichter tot elkaar.

Mooie slotzin! Ik heb trouwens heel goed geslapen!

Richard 2015-09-19 03:39:27

Rich wat een drukke tijd heb ook jij gehad. Ik zou zo blij zijn als jij morgen weer heel gelukkig bij je gezinnetje kan zijn en eindelijk weer een rustiger leventje gaat krijgen. Ik wens je voor morgen samen met Buddy een goede vlucht/ reis en dat alles goed mag gaan met dit alles. Een fijne laatste dag in Cyprus. Liefs en x x

Ma 2015-09-19 09:11:53

Richard en jacq , we vinden jullie beide knap deze verhuizing Cyprus Schotland te doen slagen zoals jullie gepland hebben. " chapeau " . Liefs pap en mam .