Terug naar Vancouver

Canada, Vancouver

We hebben vanmorgen de ferrie van 10.15 genomen van Nanaimo naar Vancouver. We genieten nog even van het uitzicht op de verschillende eilandjes. De natuur is echt prachtig in Canada.
Daarna naar het hotel terug gereden waar we ons avontuur zijn begonnen.
Wat we nog wilde doen in Vancouver was naar de public market gaan. Om er te komen moest je of over een brug met de auto of je kon een watertaxi nemen, wat natuurlijk veel leuker is. We hadden geen spijt dat we naar de market zijn geweest. Wat een leuke markt zeg. Ze hebben hier heel veel art winkeltjes. De markt zag er erg goed uit, met bloemen winkeltjes, viskramen, houtsnijwerk, bakkerijen, kleding maar dan geïnspireerd door de Indianen en natuurlijk veel eettentjes met eten uit Italië, China, Japan, Spanje, Duitsland en nog veel meer. Het was heerlijk om er rond te struinen.
We hebben vlakbij ons hotel gegeten bij een heel klein Japans restaurantje waar we bij ons vorige bezoek aan Vancouver ook gegeten hadden. Er zijn hier in Canada heel veel Chinese en Japanse restaurantjes. Weer iets wat ons erg trekt.
Morgen gaan we weer terug naar Nederland. We hebben het hier echt heel erg leuk gehad. Wat een afwisselend land is dit. De mensen zijn erg vriendelijk. Met een fantastisch mooie natuur waar men heel zuinig op is.
Een onvergetelijke vakantie. We zijn erg blij dat wij dit met ons 4tjes mogen meemaken.