Manhattan School of Music 🎢

Verenigde Staten, New York

Vandaag is het dan echt zover. Vince gaat inchecken bij Manhattan School of Music 🎢.
We zijn er klaar voor. Alle spullen hebben we gekocht en de rest wordt woensdag afgeleverd.

Ference heeft weer een Uber πŸš• besteld die ons naar de school brengt. Aangekomen is het al aardig druk met studenten en hun ouders die hun spullen 🧳 uit de auto laden.
Alles verloopt heel soepel. Vince checkt gelijk in. Hij krijgt zijn studenten ID en sleutel πŸ”‘ van de kamer and he is good to go.

Zijn kamer is op de 8ste etage. Hij zou de kamer eigenlijk delen met een derde persoon maar die is blijkbaar afgehaakt. Zijn kamergenoot was er nog niet. We hebben de kamer gelijk kunnen indelen en inrichten.

Er was nog wat tijd over om een klein hapje te eten 🍴Dus zijn we naar de cafetaria gegaan waar Vince zijn mealplan heeft. Later kwam Vince van de, international students meeting, nog even langs om ook een hapje te eten.

Om 2 uur hadden we een meeting voor de studenten en ouders met 2 kleine optredens. Een pianist 🎹 en een tapdanser en het 2de optreden was een optreden van een Quintet dat heel erg goed was. Aansluitend was een meeting voor alleen de ouders. Waarin werd uitgelegd hoe de school studenten begeleidt en waarbij de ouders ook een rol kunnen spelen.
Vince had in de tussentijd een meeting waarbij hij zich kon inschrijven voor allerlei clubs, zoals bv. voetbalclub ⚽ Dus dat heeft hij gelijk gedaan.

We hebben afscheid πŸ˜ͺ genomen van Vince voordat hij weer naar een, event ging om elkaar te leren kennen en iets te eten in de buurt.
Hij heeft een heel druk programma vandaag. Maar dat is goed voor hem.
Spread your wings little bird 🐦

Wat een raar idee nu we weer terug zijn in de hotelkamer zonder Vince.
We moeten er allemaal even aan wennen. Maar we moeten doorgaan....

Ja dat is een spannende en drukke dag geweest. Leuk dat we nu ook meteen gezien hebben hoe het er bij Vince uitziet.

Yolanda 2023-08-29 06:58:03

Mooie school en wat bijzonder om de ouders zo actief bij de intro te betrekken. In Nederland gaat dat toch anders. Nou Vince go for it!