Voetbal zaterdag

Verenigd Koninkrijk, Gourock

Vanmorgen opgestaan zonder zonnetje. Het heeft in de ochtend heel hard geregend. Vince ging hier voor het eerst een wedstrijd spelen.
Als het in de winter regent in Cyprus en de jongens hadden training dan werd het afgelast. Hier spelen ze gewoon door. Vince was door en door nat. Hij vond het wel heel leuk. Ze hadden nog gewonnen ook. Ik zag er een hoop ouders lekker in de regen hun zoontjes aanmoedigen. De vrouwen stonden een beetje bij elkaar en ik vroeg of hun de YAC mums waren. Ik heb kennis gemaakt met een aantal vrouwen. 2 Jongens zitten bij Vince in de klas. Ference en ik hebben daar in de club room thee gedronken. Ference had het ijskoud. We zijn het niet meer gewend. Dan te bedenken dat het nog geen winter is. Na de wedstrijd had Ference een wedstrijd in Glasgow. Dus we konden gelijk doorgaan naar de volgende wedstrijd. Gelukkig heeft het daar niet geregend. Ference heeft de 2e helft mogen spelen.
Thuis hebben we lekker bruinebonen soep gegeten met sambel.
In Cyprus gaat het er heel anderd aan toe daar wordt hard gewerkt aan de verhuizing door Rich. Ons bankstel is overgenomen door Rolf en Marketa. Deze hebben het vanmorgen opgehaald. Er heerst een hitte golf in Cyprus. Temperaturen reiken boven de 36 -40º zonder een zuchtje wind.
Nog 1 weekje en Rich en Buddy zijn weer bij ons.

Lekker zweten met een KEO binnen handbereik. Leuke foto's van de jongens.