Dag van vertrek

Verenigde Staten, New York

Onze laatste dag in New York City🗽Wat een stad zeg. Zoveel te zien. We kwamen met z'n 4tjes hebben genoten van de stad die nooit slaapt. Deze dag vertrekken we naar Amsterdam met z'n drietjes.

Vanmorgen met de subway naar Union Square gegaan. Een wijk waar een organic market was met oa. handgemaakte producten.
Rich wilde er naar een comic zaak, Forbidden Planet.
Ference heeft bij Zumiez 2 coole shirts gekocht. Een hele coole zaak waar ze skate kleding 🛹 verkopen en skateboards.

Terug in het hotel even relaxen voordat we de Uber 🚕 nemen naar het vliegveld. Gelukkig zijn we iets eerder vertrokken want uiteindelijk zaten in een file zodat de reis die normaal een uur duurt bijna 1.5 uur duurde.

We hadden gelukkig nog wat tijd kunnen door brengen op het vliegveld, voordat we het vliegtuig in stapten.
Dag New York, dag Vince tot snel.
We mogen ons gelukkig prijzen dat we dit allemaal mogen doen.

Mijn lief kind vliegt uit.
'Mama, kijk ik ben aangenomen bij Manhattan School of Music 🎶. Maandag 28 Augustus start mijn introductie week .” Zijn ogen kijken me afwachtend aan. Hij doet duidelijk zijn best om in te schatten wat de impact van deze mededeling op mij zal zijn. “Oh wauw Vince, wat geweldig nieuws!” Langzaam laat ik de betekenis van de woorden tot mij doordringen. Mijn zoon gaat het nest verlaten 🐦

Ik weet nu dat het goed is ❤️

Het was een enerverende week geweest. Nooit leuk om afscheid te nemen voor een lange periode, maar gelukkig hebben we een goed gevoel overgehouden. De school, de omgeving, de leraren en de studenten hebben een hele positieve indruk op ons achtergelaten.