Dag 12: Vertrekdag

Nederland, Heinkenszand

Ook deze nacht weer erg slecht geslapen. Jammer dat helpt ook niet echt met het overwinnen van de jetlag. Maargoed we gaan het zien.

715uur zat ik al in de jacuzzi en Edwin ging nog klein rondje hardlopen en daarna nog in de jacuzzi.

Tegen 1100uur was het dan toch echt tijd om dit fijne huisje vaarwel te zeggen. We vliegen pas om 1930uur dus moesten we tot ca 1700uur nog zien te overbruggen.

Eerst een lekker ontbijtje gedaan bij de Ihop . Ikzelf had crêpes en Edwin de French Toast. Edwin wilde nog voor een zonnebril kijken bij de Nike store, maar helaas voor hem hadden ze niet meer degene die hij eigenlijk wilde.

We mochten nog gebruik maken van de faciliteiten van het resort, dus hebben we nog even anderhalf uur aan het zwembad gezeten. Was weer behoorlijk warm vandaag zo’n 32 graden. Ongewoon warm ook voor daar in deze tijd.

Tegen 1530uur op weg naar de AirPort waar we onderweg nog bij de Panda Expres 🐼 gestopt zijn voor een vroeg diner (konden we mooi de warme maaltijd in vliegtuig overslaan). Heerlijk de Orange Chicken gegeten. Smaakt een stuk beter dan de “chicken or pasta” uit het vliegtuig 😀.

Auto inleveren ging weer vlot, maar de koffers inleveren dit keer niet. Anderhalf uur in de rij gestaan en nog ruim een half uur bij de Security. Voor het eerst waren we maar net op tijd voor het boarden.

De vlucht was weer saai. Ik heb gelukkig wel wat geslapen maar Edwin niet. Alle maaltijden in het vliegtuig dit keer overgeslagen. Tegen 1000uur Nederlandse tijd geland, maar taxiën duurde behoorlijk lang. Bus naar de parkeergarage stond al klaar en tegen 1330uur reden we de oprit van ons huis weer op. Snel uurtje slapen, douchen en weer op pad om onze Joep in Heikant op te halen. Hij heeft het weer prima naar zijn zin gehad. Vaak foto’s en filmpjes doorgekregen, erg leuk!

Vakantie is weer ten einde. Het was weer fijn. Heerlijk weer, leuke dagjes weg geweest, weer mooie natuur gezien, lekker geshopt en uiteraard weer heerlijk gegeten 😋

Woensdag meteen weer aan de slag om meteen de jetlag te verslaan. Was best zwaar haha.

Tot misschien weer een volgende reis!

(Sorry bijna helemaal geen foto’s gemaakt deze vertrekdag 😊)