Dag 5: Orlando

Verenigde Staten, Osceola County

Rond 700uur waren we allebei al wakker. We blijven toch nog steeds in het jetlag ritme. Maar gisteravond waren we toch wel erg moe en heel laat werd het dan ook niet.

Tot onze verbazing scheen de zon heerlijk aan een strakblauwe lucht. Niet de voorspelling maar ons hoor je uiteraard niet klagen. Tot 1200uur zijn we heerlijk in en rondom het huisje gebleven.

Lekker in de jacuzzi en in de zon met een boek en een kop koffie erbij. Lekker ontbijtje gemaakt van roerei met kaas, yoghurt en aardbeien.

Omdat het zo mooi weer was zijn we rond 1200uur richting een natuurgebied gereden op 20 minuutjes rijden van het huisje: het “Tibet-Butler Nature Preserve”. Hier hebben we een klein uurtje gewandeld. Onderweg kwamen we Stoffel de schildpad nog tegen die lekker rustig bleef eten 😉.

Nu was het tijd voor het outlet shoppen in de Orlando Premium Outlets. Ik zei nog voor de grap tegen Edwin “waarschijnlijk ga jij met meer naar huis dan ik”. Dat was volgens hem uiteraard geen waar. En je raad het al het was wel waar😂. Deze keer heeft Edwin de Superdry store leeg gekocht. Hij kwam met 6 items naar buiten. Verder zijn we geslaagd bij Asics, Under armour en allebei een korte broek bij Levi’s. Een productief shop middagje. Het scheelt zoveel met Nederland.

Gisterochtend waren we even heel snel door een Walgreens gelopen, nu namen we wat meer tijd om de winkel te verkennen. Hier allebei nog een nieuwe zonnebril en een nieuw smaakje M&M’s gescoord (white chocolate peanut). Na nog een outlet shop bezocht te hebben (ze hadden in de eerste outlet een bepaald shirtje voor mij in mijn maat niet meer) gingen we eens kijken voor het avondeten. Het was inmiddels 1900uur en hadden best trek. We hadden ook geen lunch gehad. De keuze viel op de California Pizza Kitchen. We deelden een lekker voorgerechtje van kip dumplings (ondanks dat we niet bij een Chinees zitten smaakten ze heerlijk) en als hoofdgerecht allebei een lekkere pizza, die uiteraard weer veel te groot was. Ondanks dat we niet alles opaten, smaakte hij prima.

Met een volle maag arriveerden we rond 2045uur weer bij het huisje. Nog even relaxen en op tijd naar bed. Morgen weer vroeg op pad voor een 2e dag Disney. Morgen staat als eerste Animal Kingdom gepland, want daar zijn 2 nieuwe attracties helemaal in het teken van Avatar en de wereld van Pandora. Dit schijnen op het moment de mooiste attracties van heel Disney te wezen dus die willen wij ongeacht de wachttijd ook erg graag zien. Fast passes waren helaas niet meer te krijgen. Als afsluiter willen we dan nog naar Magic Kingdom om daar nog een paar attracties te bezoeken en misschien te wachten op de vuurwerkshow.