Dag 8: Relaxen en Circle B Bar Reserve

Verenigde Staten, Osceola County

Tja wat zouden we vanmiddag eens gaan doen? Na een relaxte ochtend dachten we daar pas over na tijdens het late ontbijt (1200uur) van aardbeien kwark, cruesli, zoete tosti en wat fruit.

Wat wandelen in de natuur leek ons wel een mooie tijdsbesteding. In het Circle B Bar Reserve zijn we 3 jaar geleden al eens geweest en daar waren we wel van gecharmeerd. Het is een wildreservaat waar je veel vogels en alligators kunt spotten en een aaneenschakeling van trails kan lopen. Dat werd dus ons doel van vanmiddag. Degene die vaker mee hebben gelezen zullen de foto’s herkennen.

Het was 50 minuutjes rijden en rond 1345uur waren we er. Het was warm vandaag , 30 graden en licht bewolkt. Het werd weer een zeer mooie trail van in totaal ongeveer 8km. Veel vogels, schildpadden en alligators gespot. De vele overhangende takken aan de bomen maken de plaatjes wat mysterieus.

Na deze leuke, maar warme inspanning hadden we wel een koude frappuchino van de Starbucks verdiend. Meteen maar gekeken waar we konden eten. We kozen voor een Outback dichtbij. Lekker allebei een ahi Tuna met de heerlijke sesam saus. Daarna had Edwin een burger en ik een kleinere steak. Smaakte zoals altijd weer prima !

Voor wat toiletspulletjes voor thuis bezochten we nog even een Walgreens (mega grote drogist als je het vergelijkt met de Kruidvat in Nederland ).

Nu terug onderweg naar het huisje, waar we lekker op tijd zullen zijn (rond 1930).

Morgen zeer waarschijnlijk een zeer korte of geen blog. De laatste volle dag in het huisje zijn we eigenlijk van plan niets te doen. Waarschijnlijk alleen iets eten avonds 😊

Wat een prachtige foto's,geniet nog even tis bijna voorbij groetjes van ons 🤗 🤗 😽

Conny 2022-04-24 10:10:11

Mooie foto’s ook zo dicht bij. Nog lekker een dagje relaxen.